صدور کارت ملی هوشمند

فرایند درخواست کارت ملی هوشمند:

کلیه هموطنان ارجمند ساکن گرجستان که به سن 15 سال تمام رسیده و دارای شناسنامه عکس دار معتبر جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، می‌توانند با تعیین وقت قبلی و به صورت حضوری و همراه داشتن مدارک زیر جهت ارائه درخواست کارت ملی به این سفارت مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

- تکمیل فرم درخواست کارت ملی هوشمند (دانلود فرم)

       * توجه داشته باشید نوشتن نشانی کامل ایران به همراه کدپستی ده رقمی و شماره موبایل فعال ایران در فرم مذکور الزامی می‌باشد. ضمنا لازم نیست موبایل به نام متقاضی باشد.

- اصل شناسنامه عکس دار متقاضی


      * با توجه به ضرورت اسکن اصل شناسنامه در سیستم، امکان قبول تصویر تایید شده شناسنامه میسر نمی‌باشد.

       * بخش کنسولی سفارت از پذیرفتن شناسنامه‌های غیر معتبر اعم از دستکاری شده، مخدوش، آب خورده، عکس نامناسب و ... معذور می‌باشد.

اصل فیش واریزی به مبلغ 25 یورو

       * مبلغ را به حساب شماره GE98 TB06 2463 4180 2000 01 نزد بانک TBC به نام سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس واریز نمایید.

نکات مهم:

* با توجه به ضرورت گرفتن عکس و اثر انگشت، دریافت این خدمت فقط با مراجعه حضوری و با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است. بنابراین، ابتدا باید از طریق سامانه نوبت دهی   وقت تعیین نموده و سپس همراه با مدارک لازم به سفارت مراجعه نمایید. توجه داشته باشید سامانه نوبت دهی صرفا با سیستم اندروید و ویندوز قابل دسترسی می‌باشد.
* بانوان محترم برای گرفتن عکس، لازم است با حجاب کامل، بدون هرگونه آرایش، کاشت مژه مصنوعی و پیرسیگ در ناحیه صورت مراجعه فرمایند.
* بدیهی است با توجه به محدود بودن پذیرش درخواست در هر روز از پذیرش افراد بدون نوبت قبلی معذوریم. لطفا برای صرفه جویی در وقت، با مدارک کامل و فرم تکمیل شده به سفارت مراجعه نمایید.
* پس از صدور کارت، ضروری است افراد برای تحویل گرفتن کارت خود و ثبت آن در سیستم و فعال شدن کارت، مجددا به صورت حضوری مراجعه نمایند.
* افرادی که قبلا در داخل کشور درخواست کارت ملی هوشمند داده اند لازم است قبل از سفر، کارت خود را در کشور دریافت نمایند زیرا امکان ارائه درخواست مجدد و یا دریافت کارت ملی این افراد از سفارت وجود ندارد.