امروز شنبه  ۷ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۷/۰۲- ۱۶:۱۸ - مشاهده: ۵۵

آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزشی فردوسی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس

مراسم آغاز سال جدید تحصیلی مجتمع آموزشی فردوسی سفارت در تفلیس با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان، دانش آموزان و اولیای آنها و مدیر و معلمان مدرسه برگزار شد.

در این مراسم، محمود ادیب، سفیر کشورمان در تفلیس طی سخنانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت اصلی عرصه تعلیم و تربیت، همکاری و تعامل نزدیک والدین دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه را از جمله الزامات اجرای صحیح این سند و تربیت نسلی متعهد، خلاق و کارآمد دانست.
وی افزود: همانطور که رئیس محترم جمهوری کشورمان نیز در سخنان اول مهر خود تاکید داشتند، آموزش باید به گونه ای طراحی گردد که دانش آموزان خلاقانه بتوانند همکاری کرده و برای مسائل پیش روی خود راه حل پیدا کنند و در عین حال شیوه دوستی با یکدیگر و اهمیت قائل شدن برای مردم را نیز بیاموزند.
سفیر کشورمان در ادامه سخنان خود، ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان و کمک به شکوفایی ظرفیت های درونی آنها را از جمله وظایف خطیر معلمان دانست و با اشاره به شرایط خاص تحصیل دانش آموزان ایرانی در فضای خارج از کشور، بر لزوم تقویت نگاه ملی دانش آموزان تاکید کرد..
در ابتدای این مراسم، مدیر مجتمع آموزشی فردوسی تفلیس، طی سخنانی به شرح شرایط آموزشی این مجتمع و عملکرد سال گذشته آن پرداخت.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما