امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۲۸- ۱۹:۳۱ - مشاهده: ۲۱۸

پیام سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری

هموطنان فهیم و عزیز مقیم گرجستان با عرض سلام و ادب و آرزوی بهترین‌ها برای تک تک شما خوبان

همان گونه که اطلاع دارید متعاقب شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم و فقید کشورمان ، بنا به ظرفیت تعریف شده در قانون اساسی ، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 8 تیرماه ١۴٠٣در سراسر ایران و همچنین در خارج از کشور در بیش از ٢۵٠ نقطه برگزار خواهد شد .
در حوزه ی انتخابیه گرجستان نیز همزمان با داخل و خارج از کشور، شعبه‌های اخذ رای در تفلیس( در محل ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران) و در باتومی ( در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران) برپا و هموطنان گرامی می‌توانند در روز انتخابات رای خود را به صندوق های رای بیاندازند.
هموطنان عزیزم;
انتخابات تبلور اراده ملی ، عامل رشد فزاینده‌ی سیاسی و پای‌فشاری بر مردم‌سالاری دینی است . به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، پیروز حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که با گام های استوار خود همواره گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش می‌گذارند. انتخابات نمایش باشکوه همبستگی ملی و حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم مردم در پای صندوق‌های رأی نمایان می‌شود.

یکبار دیگر همه شما را به حضور فعالانه پای صندوق رای برای تعیین سرنوشت خود دعوت می‌کنم و اطمینان دارم که ملت بزرگ ایران با همراهی هموطنان عزیز مقیم خارج که هموطنان عزیزم در گرجستان نیز به عنوان گلهای همین گلستان همواره درخشیده اند، با حضور پررنگ خود در پای صندوق رای ، عزم و اراده ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت و با سربلندی در این آزمون برجسته، زمینه برگزاری جشن حماسی دیگری را در روز جمعه 8 تیرماه فراهم خواهند ساخت و منافع ملی و آینده‌ی پُرتلاش و امیدوارانه‌ی خود را بیمه خواهند کرد.

محمود ادیب
سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در گرجستان

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما