امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۱/۰۹/۱۱- ۱۱:۰۹ - مشاهده: ۲۱۱

پیگیری حل مشکلات اقامتی دانشجویان ایرانی

به اطلاع دانشجویان عزیز ایرانی شاغل به تحصیل در گرجستان می رساند: دانشگاه‌های گرجستانی در پی رایزنی ماه گذشته محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران با میخیائیل چخنکلی، وزیر آموزش و علوم گرجستان در خصوص مشکلات اقامتی برخی دانشجویان ایرانی، اقدام به تجمیع و گزارش مشکلات و شکایات دانشجویان ایرانی به وزارت آموزش و علوم نموده و این وزارتخانه نیز در حال پیگیری حل مشکلات از طریق نهادهای ذیربط گرجستانی است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن سپاسگزاری از حُسن نظر وزیر محترم علوم و آموزش گرجستان ، همچنان به پیگیری‌ها به منظور ایجاد ساز و کارهایی برای حل دائمی مشکلات اقامتی دانشجویان ادامه می دهد. در عین حال، دانشجویان عزیز می‌توانند همچنان مشکلات خود را از طریق مراجعه حضوری، تلفنی و یا ارسال ایمیل به اطلاع سفارت برسانند.
حل مشکلات اقامتی و تسهیل تردد کلیه هموطنان در دستور کار جدی سفارت قرار دارد. اقدام بر اساس توافقنامه‌های موجود از جمله موافقتنامه لغو روادید گردشگری و اصلاح قوانین و مقررات برای به حداقل رساندن و سپس رفع کامل مشکلات هموطنان از مواردی است که در ملاقات های سفیر با وزرای دولت گرجستان و مدیران ذیربط وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مسوول این امر مجدانه در دست پیگیری است.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما